Tuesday 16 August 2011

CAMWHORE

Bila tiba saat aku bosan melampau dalam class
dan
tibalah masanya aku naik gila dan lakukan ini :

 ha ! ni aku nak kenalkan dia ni lah
yusry aka yucie
aku memang baik dengan dia ni . hehe
sebab-sebab :
*mulut dia celaka macam aku
*dia kaki gossip yang superb lah !
*dia pandai masak and makeup.
*dia cool and suka habiskan makanan aku .
(:
ni lieza
one of myclassmates yang tersangat cool . 













ni workstation aku , tempat dimana class aku lah



ni adalah my super classmate and roomate
salmah aka Teng 
*dia ni gedik sikit hehe
*ramai peminat dia kat uitm ni (cantek ke)
*tapi aku suka mengutuk orang dengan dia ni
*dia agak cool
*tapi blackberry dia her bestbuddy (trustme!)






hahaha sorry la pictures macam ape je plus bersepah muk stok macam myspace , and certain pic aku tak rotate sebab aku Tersangat lah malas ! haha


No comments:

Post a Comment