Friday 5 August 2011

menjelmanya hari malang ;(








Aku terjaga pukul 4pagi tadi , sebab aku terasa macam perut aku cramp gila gila , bila aku bagun je rupanya aku takley gerak lansung, aduhaii sakitnyaa perot aku mase tu memang taknak ingat lah . Aku pun ape lagi pergi toilet melaburlah , eeeeee cirit-birit lah pulaaa ! ! kemudian dah settle aku rase lega lah , then balik bilik dengan bangganya tido balik tanpa set alarm sebab class kul 8 , hehe mase tido syiokk aku mimpii . hahah sampai tiba tiba ade orang ketok bilik aku , rupanya kawan aku and aku terlambat g class , lagi 10minit nak kul 8 . adoihhhh ! di sebab kan aku ni pelajar cemerlang aku pun ringankan lah kaki pergi jugak class , masa mandi tu aku cirit-birit lagii . Aikkk ! aku bajet dah settle , macam mana ni nak pergi class ? tapi aku gagahkan jua . Masa dalam class ade lah 3-4 kali aku melalak berlari gi toilet sebab nak melabur , muka aku bertukar pucat , then after that kawan aku yang baik sesangat ni teman aku pergi clinic kat dalam kampus aku je , tengok tunggu turn nak masuk jumpa doctor pun aku boleh melabur lagi , ishhh sakit betol tuu . Dah settle jmpa doctor dia bagi ubat food poisoning sume , siap dapat MC lagi . Aku pun balik bilik restt , baru naik katil eee nak melabur lagi , aku tido sampailah pukul 2 tadi , aku terjaga pun sebab nak melabur lagi , memang lemah longlai aku dibuatnyaa , ish kurus dah sikit aku . tak comel lahh ;( hahaha . sampai sekaranglah aku non stop pergi melabur setiap 6minit . Dugaan sungguh , dah la aku call *sidia takreti2 nak angkat dah , takde sape aku nak mengadu aku sakit ni , sekbaik lah dapat aku luahkan kat blog tercinta ni (: (:

No comments:

Post a Comment